Hallo allemaal,

Welkom op mijn blog.

Met dit bericht zet ik mijn eerste voorzichtige stappen in de blogwereld.Sinds enige tijd neem ik met veel plezier een kijkje op verschillende blogs.Het blogmedium is een leuke manier om je passies met anderen te delen, vandaar mijn besluit om ook binnen te stappen in de blogwereld.

Mijn passies zijn: machinaal borduren, werken met de Silhouette Cameo (een fantastische snijplotter met heel veel mogelijkheden) werken met de naaimachine, tuinieren en brocante.

In juni ben ik gestart met  mijn eigen webwinkel: www.jaliska.nl

De webwinkel voor Silhouette Cameo (snijplotter)
Toebehoren en accessoires voor de Silhouette Cameo,zoals downloadkaarten, software, mesjes, snijmatten ed.
Diverse foliesoorten o.a. zelfklevende vinyl, textielfolie zoals flex-en flockfolie, schoolbordfolie ed.
Materialen zoals o.a. baby t-shirts, rompertjes, babymutsjes, katoenen tasjes, kinderkoffertjes, knuffels met t-shirt ed.

Marleen




Reacties

Populaire posts van deze blog

Welke Cricut snijmachine kiezen?

Silhouette Curio

Berlijn, nieuwe Cricut producten en acties